Skip to content

Automatizacija linkovanja putem Social Networking sajtova #SEO

October 10, 2010

Ovaj post je praktično nadgradnja prethodnog posta u kojem sam pokušao da dam recept za automatizaciju bildovanja linkova putem status postova na mikro bloging i bloging platformama.

Kako nisam uspeo da povežem Only Wire Multi Autosubmter  Wordpress Plugin sa mojim OnlyWire nalogom koji sam povezao sa 39 profila (od 42 sajta sa liste), guglao sam ne bih li pronašao rešenje i povezao te 2 stvari kako treba. Tako sam naleteo na blog post Brian Wonga, koji je ovo rešio na jedan izuzetno lak i kreativan način.

On nije koristio Only Wire 🙂

Da bi automatizovao ceo proces Brian je iskoristio mogućnosti koje pružaju 2 vebsajta na kojima je moguće otvoriti FREE naloge. Upitanju su Ping.fm i HootSuite.com.

Ping.fm omogućava isto što i Onyl Wire, ali Only Wire ne može da se poveže sa HootSuite.com čijim posredstvom je moguće automatizovati ceo proces, uz pomoć RSS feed-a.

Ovo sam morao da probam 😀

Kako sam već imao otvorene profile na većini sajtova sa Ping.fm liste, vrlo lako sam izvršio i njihovo povezivanje sa Ping.fm nalogom. Zatim sam otvorio još profila na sajtovima koji se nisu nalazili na Only Wire listi, i njih povezao sa Ping.fm

Kada je sve bilo povezano do maksimuma otvorio sam nalog na Hootsuite.com i povezao ga sa Ping.fm nalogom. Zatim sam u HotSuite ubacio RSS feed sa bloga koji automatizovano dobija postove putem UAW plugina, dopisao 20 karaktera za status (toliko HootSuit dozvoljava) i kliknuo na SAVE. To je značilo da je auto publishing mašina bila spremna da na penal dočeka novi post.

Hej pa ovo stvarno radi!

Nakon što je novi post upao u RSS feed statusi sa linovima su počeli da se pojavljuju na svim profilima koje sam povezao sa Ping.fm nalogom.

Novopridošli post dobio preko 30 linkova a da nisam mrdnuo prstom 🙂

Jedan savet ako i vi želite da napravite ovakav autoposter sistem

U trenutku kada budete ubacivali RSS feed u Hotsuite za short link servis izaberite Ow.ly, jer Ht.ly ne utiče na SEO.

From → RSS, SEO, Setup Marketing

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. “Article Marketing” SEO servis za svačiji džep

Leave a Reply

