Skip to content

Primer uspešne Article Marketing – SEO kampanje

April 4, 2011

SEO RezultatiSS koji vidite predstavlja statistike posecenosti samo jedne web stranice objavljene na besplatnom blog servisu wordpress.com, optimizovane za samo jednu ključnu reč.

Razlog za ovak uspeh sigurno je i činjeca da konkurencija uopste nije pretpostavila da bi neko mogao da kuca nesto slično, te nije ni radila optimizaciju svojih sajtova za tu ključnu reč. Eto odgovora na pitanje: Zašto je bitno istraživanje ključnih reči?

A šta sam ja onda uradio?

Ja sam napisao dva članaka.

Prvi članak sam objavio na novom wordpress.com blogu i na tom blogu se sada posle 5 i po meseci nalazi samo taj jedan članak. Njegove statistike su na slici iznad.

Drugi članak sam spinovao i njega sam objavljivao po besplanim blog servisima around the globe!

Prvi članak se u zavisnosti od kriterijuma pretrage pojavljuje na pozicijama od #1 do #4.

To je to!

From → SEO

Leave a Comment

Leave a Reply

