Skip to content

“Brainstorming” za “Brand Name” News Portala

September 29, 2011

Hoću da napravim news portal koji će na dnevnom nivou plasirati vesti iz oblasti tehnologije, Interneta, hardvera, softvera, mobilnih telefona, berze poslova, biznisa, ekonomije

Sajt sam kompletirao i tom prilikom zadovoljio sam sve tehničke aspekte koje jedan news portal treba da ima, međutim, došao sam do mrtve tačke i sada ne mogu da mrdnem dalje dok ne smislim brand name.

Svaka pomoć mi je dobrodošla, pa ako imate kakvih ideja i radi ste da ih podelite samnom, vaša pomoć mi je više nego dobrodošla.

Ovo su neke vodilje kojih želim da se držim prikom smišljanja imena brenda:

  • Sajt će da bude na srpskom jeziku;
  • Ime brenda ne želim da vezujem za lokaciju (tipa: BG PressVesti-381, i sl.);
  • Ime brenda treba da bude kratko i lako pamtljivo;
  • Ime brenda ne sme da bude slično nekom brendu koji već postoji da ne bi dolazilo dao zabune;
  • Ime brenda treba da bude koncipirano tako da svako može da pretpostavi čime se portal bavi samo na osnovu imena brenda (ništa tipa: Nike, Reebok, MC Donnalds, Maxi, Idea i sl.). PRobjave.com je dobra vodilja;
  • Portal se neće baviti politikom, društvom, zabavom, muzikom, kulturnim uzdizanjem i sličnim temama.
Sajt pravim sa nula uloženih dinara i želim da od ničega napravim nešto, pa vas tim povodom molim da me ne pitate za novce. Sve što mi je potrebno je vaša dobra volja.
Unapred hvala za uloženi trud i vreme.
One Comment
  1. Srecko permalink

    tehnovjesnik.com

Leave a Reply

